i'm a price tags,,

Friday, December 31, 2010

byebye 2010 hello 2011. today will become history , let's make tomorrow a mystery


hye 2011 , goodbye 2010. !!!!!
haha , comfirm la malam ni semua blogger update blog pasal nak sambut tahun baru ni. aku bet semua la. haha . yela , mane taknye , aku sebagai junior blogger pon ade gak tulis pasal new year celebration . apetah lagi senior2 blogger ! haha .ok2 , ceritalah korang pasal 2010 ni. comfirm ade kisah sedih la, mane yang putus cinta la, mane yang makwe lari time nak kahwinlah, accidents la,result teruk la, nak bunuh diri , itu ini.gasaklah !2010 had meant alot for  me. nampaknye tinggal nostalgia jela ye.tape2 , kenangan 2010 akan aku lekatkan, cellotapekan dekat soul aku.


nampaknya tak perlulah aku nak wish happy new year coz baby boy aku kat atas ini da wishkan. haha . wakil aku ni. tenkiu baby boy. macam miss universe pulak kau. haha. kalah SANDRA BULLOCK. i like.



macam biasalah , soalan retro yang same dan takkan pernah berubah walau dimakan anai2 usia. 




AZAM tahun baru. senang cerita, kalau takde soalan ni, memang tak sambut tahun barulah kite. haha.
aku ada , banyak. macam tahun2 lepas la jugak jawapan aku bile orang tanye.
yang tercapai satu dua je. haprak, habok pon takde kadang2.


scale? tahun 2010 aku nak kurangkan digit kat scale ni la. ! serious ni .wa takkan main2 dalam projek makan berjuta2 ni ok ! ecehhh. poyozz.



kali ini aku harap mission bawak name negara ni akan berjaya la. moge2 ! 
tak perlu lah nak trainer2 ni macam dalam  THE BIGGEST LOSER tu . own skill  and manageable sudah. tak tension . i'll deal it with my own way !

oklah, ni jela entry tok tahun baru !

yang penat search gambar,
farahetika.

22 comments:

  1. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  2. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  3. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  4. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  5. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  6. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  7. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  8. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  9. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  10. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  11. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  12. I've apparently been the victim of growing up, which apparently happens to all of us at one point or another. It's been going on for quite some time now, without me knowing it. I've found that growing up can mean a lot of things.hehehhhe....dh msk 19 thn dh....2010 byk kenangan! I do love R......cettttttttttttttt teka aku sape

    ReplyDelete
  13. absolutely right....:)

    ReplyDelete
  14. absolutely right....:)

    ReplyDelete
  15. absolutely right....:)

    ReplyDelete
  16. absolutely right....:)

    ReplyDelete
  17. Goodluck with your azam tahun baru sayang !

    ReplyDelete
  18. hahaha. ok2 kak bella. berat tugas ni. haha.

    ReplyDelete