i'm a price tags,,

Tuesday, December 21, 2010

ok , aku akan sabar memandangkan ni hari last.!

okay okay,relaks, cool. *tarik nafas panjang2 n hembus laju2*
huh at last  , da boleh berlipur lara da.
sebelum tu , aku nak mengaku awal2 yang aku sangat setuju bila orang kate yang lebih dari 3 hari berkubang kat rumah kita, dah tak kira tetamu. haha
nak halau , rase memang sangat tak baik . sifat mazmumah .
*simpang malaikat 44*
apa boleh buat , diam n pura2 tak layan jela. memandangkan usianye belom sampai angka besar , anggap jela tak matang lagi.ok fine .
tapi aku tak tahu kenapa aku tak boleh anggap dia budak kecik lagi .
sebabnye dia da besa walaupun usia dia  sikit berbanding aku la.
18 - 6 = usia dia



keja aku tak lain tak bukan hitung + - x / berapa malam dia tidur sini .
da melebihi had ok . da lebih had muatan. patutnye yang lebih kene buang . shoohh. bukanlah niat aku jahat nak halau orang , tp dgn adenye dia disini, aku sangat tak bebas nak buat ape yang biasa aku buat. dimana2 ada dia. mandi tengok cermin pon nampak dia . *tp dia tak nampak aku* naya la kalau dia nampak aku. lol . taknak la tengok kau ! asek2 kau. grr.
malam ni last ok , aku masih sabar . tengah kuatkan semangat ni kat charger telepon sambil cas diri aku . haha


an impatient person plays differently than a more patient person.
Vladimir Kramnik 

lepas bace ni , keliru pulak aku yang mane??
haha. lantaklah . buat apa nak fikir sangat hal remeh ni *padahal da 4 hari otak aku kusut gara2 hal ni *



fine , aku sahut cabaran untuk jadi patience!


got to go,
nak cas patience.
with love,farah ^_^     11:52 pm

No comments:

Post a Comment