i'm a price tags,,

Thursday, December 23, 2010

pastikan anda sudah 18 tahun untuk tonton cerita ini.

" bang , saya da 18 tahun la . tak caye ke ? nak tengok ic? "
da keluar statement macam tu baru nak percaye.
aku ingat cerita ni umum , rupenye kene jgak 18 above. yeay! i'm 18 la, first raye lagi. semalam , aku , qurratu n oya tengok cerita ni .



THE SOCIAL NETWORK

cerita ni sangat complicated , yet sangat berinformasi la.
tak ramai pon tengok cerita ni semalam, maklumlah tayangan cerita ni start 
2/12 . kami tengok da lambat sikit la. tapi not bad la.
cerita ni kisahkan pasal how facebook invented. ok, sekarang takde sape ley tipu aku pasal facebook2 ni. aku lagi tahu. ceh , kerek la pulak.
dari A-Z la aku tahu pasal ter-invent-nye mende ni.
mula dari facemash , the facebook lastly facebook.ha , kan da pandai tu.haha
tengok punye tengok tak sah kalau tak cuci mate.aku minat sorang ni . character Eduardo Saverin.name dia Andrew Garfield.


andrew yang kiri tu. yang kanan tu sebenar Eduardo.
thanks to oya yang mudahkan aku dapat gambar ini. tak payah aku susah2 googled . haha.


menurut oya , dia bawa watak spiderman tok SPIDERMAN 4. ok, comfirm aku tengok cerita tu. not gonna miss it.
thanks qurratu and oya. seronok dapat hang dengan korang.
even kite tak sempat ambil gambar , tapi worth it dengan moment2 yang kite spent. sayang kalian.


wasalam
with love,
farahetika                                        

3 comments:

  1. asl lah org tu xcaye...im just turn 18 ok...ingat aku bdk2 lagi ke.....nk kne penampar tu

    ReplyDelete
  2. asl lah org tu xcaye...im just turn 18 ok...ingat aku bdk2 lagi ke.....nk kne penampar tu

    ReplyDelete
  3. haha. kite nampak mude la quratu. dats y die tak percaye..huhu
    at least kite awet mude..haha

    ReplyDelete