i'm a price tags,,

Monday, January 3, 2011

Hari pertama tak sempat tulis maka hari kedua baru aku update blog ,,,

ehem3. lame tak tulis blog ni. kekok tangan aku nak taip ni. padahal baru sehari tak update. ngehehe.
ok, buat masa ni, belum start blaja lagi, jadi aku pun heaven la lagi. honeymoon belom habis. enjoy2, rock n roll. haha
semalam 1 class je. BEL 260. ok, cam biasa la kena introduce diri. and time tu jugak pipi aku kejang. betol la orang kate, penyakit kalau nak datang tak kira tempat. memang sangat tak sesuai waktu kejang aku nak datang. ciss. nyah kau. aku taknak kau datang serang aku lagi. kalau tidak, dush3.! malu . dahlah first day tudung aku buat hal. cam hape je aku pakai. da macam orang jakun je.
taubat !

tadi cerita pasal semalam kan, ni kau nak cerita pasal hari ni pulak. pukul 6.30 pg bilik aku da terang benderang macam ade funfair siang.! aku dah la tido atas. semak mate aku tengok lampu menyala dengan terangnya.
 tape2, memandangkan mase tok sembahyang jadi aku tak kisah.
awal pagi da siap. macam semalam, group aku orang pertama sampai kuliah.
awal sem ni, aku kenalah tunjuk contoh.
di pertengahan dan akhir nanti?
akan keluarlah tanduk aku. haha.

enuff for this entry. nak bersedia untuk kelas sampai petang !


11.11 AM



No comments:

Post a Comment