i'm a price tags,,

Saturday, January 1, 2011

saya rasa sayalah orang paling awal sampai pg td. yeay ! budak baik sampai awal. !


UITM DI HATIKU . 
banner ni lah pagi tadi yang jadi penyantap mate aku bile da sampai lendu.
bukan nak kate ape , aku rase bile masuk je pintu UITM ni, macam kereta aku je yang lalu. kereta aku? kereta parents aku kan.haha.
8 pagi da muncul muka aku depan guard. ayah aku pulak sempat sembang2 dgn abang guard tercinta , almaklumlah, kat sini abang guard tu lah guardian aku. dia akan jage makan minum duit belanja aku kat sini. kalau duit aku da habis, aku akan paw die je. jengjeng.

Ibu aku hantar sampai depan bilik je. tak tolong kemas pon. ok fine, da masuk 2011 aku nak berdikari. aku berjaya kemas barang sendiri. 1 kejayaan buat aku. *give a round of applause tok aku*
sekarang ni aku damn tired . nak pergi ambil air kat telaga kolej lagi.hehe
dats all for today entry.


12.57 pm


No comments:

Post a Comment