i'm a price tags,,

Friday, January 21, 2011

memang mengemas ni bidang priority saya . APAKAH ?


adakah aku minat dengan menda2 ni?
apakah?
harhar .Gotong-royong la. Bangun punyalah awal pagi , tapi startnya pukul berapa pon aku tak pasti. Level aku yang bertuah ni dapatlah main cat2 pondok.
aku suka coz aku jarang buat2 kerja ini. biasalah , kerja2 berisiko tinggi ini kan kerja lelaki. berisiko apanya? of courselah risiko tangan kena cat . takpun baju. harhar. risiko berat tu.
anyway, enjoy la jugak tadi. mane taknya, da ramai2 boleh curi tulang ayam. kahkah. banyak rehat dari buat kerja. bagus apa tu. teladan yang boleh dibawa sampai ke tua.

the conclusion is, kolej aku dah tersangat bersih ya. takkan jumpa satu debu kering pun. habuk2 semua aku dah tanam dalam2. dah tak boleh gali lagi.
biarlah debu2 durjana itu bersemadi dengan aman.
R.I.P.
petang ini aku nak pergi main tennis !
first time ni. agak2 boleh ganti MARIA SHARAPOVA tak?
mesti boleh punya lah farahetika. 


i really miss u mom.

enuff for this entry.
2:39pm.

No comments:

Post a Comment