i'm a price tags,,

Thursday, February 24, 2011

Hye assignment yang banyak, boleh saya tolong ?


assignment apa ye nak kena buat ?


kerja costing dengan marketing tu assignment tertunggak saya ke ha ?


oh a'ah . loading jap la . buat kat gedung ilmu uitm la . adoii panasnya nak menapak ! nak payung please .


okayy , saya da ready nak pergi .


hye assignment , saya kenal awak ke ?
boleh kurangkan kuantiti density kamu yang bertan-tan tu tak .?
please please . last request .

p/s : assignment , kau jangan bebankan benakkan beratkan otak aku boleh ?

enuff .
2:22 pm


8 comments:

  1. jangan jadik pemalas. ^^
    jadik mcm saye, rajen jekk..
    (wahh..rajen ke?? apekah? )

    ReplyDelete
  2. hahaha . thanks ayu . banyak assignment la.

    ReplyDelete
  3. awak rajin ke zaty ? bertepuk tampar ati akak dengar . hahaha . apakah ?

    ReplyDelete
  4. hehei..rajen taw smpai mate ni bgkak coz rajen sgt! ^^

    ReplyDelete
  5. Jangan comel sangat la barbie. eee geram. HAHA. tidurlah tak payah buat assignment. boleh ?

    ReplyDelete
  6. mate kau bengkak sebab lain okayyy . hahaha. camping punya pasal !

    ReplyDelete
  7. boleh sangat tira . kalau boleh aku nak jadi piqa mia . tido manjang ! tapi kang satu ape tak jadi. melopong je kang . haha

    ReplyDelete