i'm a price tags,,

Sunday, May 8, 2011

hey look this ! I gain trophy,,

Assalamualaikum

Sukanya sukanya. I dapat trophy la. First time dapat trophy kat blog .
Credit to rynie yang sudi tagged i.Ni yang i nak nangis 7 hari 4 malam ni.
harhar. I appreciate sangat. How the trophy looks like?
Here we go.


Large size i letak taw. Tak perlu nak cari spec dah. Nampak tak i ni tak suka susahkan orang? I suka memudahkan kerja orang lain janji orang tu tak naik banyak lemak kolestrol.

As i had read earlier post about this award,it says that after receiving the award , tell more bout yourself.
So, i sebagai budak yang selalu berpura-pura jadi notty padahal baik ni ikutlah apa yang telah disuruh. Budak baik kenalah dengar cakap, cett.

okayokay, i nak start story mory ni.

Alkisah bermulalah perjuangan hidup aku sebagai seorang serikandi sebuah kerajaan yang berasal dari isketambebolaikansardin.

Serikandi ini merupakan seorang pelajar yang belajar di satu tempat terpelosok
di satu daerah yang bernama kota lendulencunhabis.

Serikandi ini mempunyai satu cita-cita menuju puncak yang pastinya bukan puncak akademi fantasia tetapi puncak kegemilangan kerajaan beliau,isketambebolaikansardin.

Serikandi ini berjanji akan dirinya akan melalui segala masam-masam manis hidupnya dan akan buat segala yang terbaik untuk selamatkan kerajaannya yang sedang haru-maru,bukan hagemaru.

Serikandi mendambakan seorang serikanda dari kerajaan isketambebolaikanpari yang mampu menyuntik botox dihatinya.
Pastinya serikanda itu seorang yang mampu menolong serikandi menaikkan balik empayar serikandi itu dan bawa serikandi ke jalan hakiki yang diredhai Tuhan sekalian alam.

.
.
.

Penat jugak nak menulis dalam bahasa baku ni.Almaklumlah bahasa melayu i pon dah macam kena masuk darjah 1 balik selamat pagi cikgu bak kata upin tapi bukan ipin sebab time tu ipin tak pergi sekolah terlajak tidur.
Okaylah that's all i nak share for this post.
byebye.

2 comments:

  1. ape bende neh kucing ? haha

    ReplyDelete
  2. siapa yang berani panggil saya kucing comel ni? haha

    ReplyDelete