i'm a price tags,,

Saturday, May 14, 2011

Maddi Jane? Kinda cool.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, at last dapat juga blog di-unlock. Semalam blog saya selsema teruk,tu yang tak dapat beroperasi macam sediakala. Hey, not only my blog,tapi seantero blog. Biasalah musim panaskan kat Malaysia ni? Bukan human being je reti sakit. Blog pon teringin nak sakit, alah bisa tegal biasa. harhar. Yang aku tak faham musim panas tapi blog aku boleh selsema teruk macam ada musim salji merry christmas kat negara omputih tu ha. Macam-macam perangai.

Okay this entry aku nak story pasal this sweetie boo, Maddi Jane. Suara dia comel sangat. Kerja major dia aku tak tahu tapi aku tahu kerja minor dia, imitate lagu-lagu hitz negara depa.Maddi Jane is a 12 year old singer and yet her voice is so amazing,bagi akulah. Hangpa suma aku taktaw. Budak kecik ni baru 12 dah ada fanpage sendiri. Senang, aku bagi hangpa suma pesbuk depa.maddi jane. Hangpa nak info dia yang lain,info semua ada kat pesbuk depa. Okaylah jom kita yoyo cekidout !


Yang ni lagu christina perri,jar of hearts.

next song =>


price tags by Jessie J


Just the way you are. Definitely our Bruno Mars.
Our la sangat kan. 


Try dengar and make self-conclusion okay?
byebye.

Assalamualaikum.

2 comments:

  1. kinda cool?? cool gile sehh..
    tengok kat utiup..
    siap ade buat maddi jane vs maria aragon lagii..
    tp due2 sy suke.. ^_^

    ReplyDelete
  2. hehehe. yeah, i ada tgok. tapi i mmg agak amazed dgn maddi jane ni.

    ReplyDelete